Xtension projektuje rozwiązania wspierające rozwój licznych obszarów biznesowych. Nasze produkty znalazły uznanie zarówno wśród firm rozpoznawalnych w całej Polsce, jak i w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.
Od 2021 roku jesteśmy częścią Hass Holding – rodzinnej organizacji z bogatymi tradycjami i stabilną pozycją na rynku międzynarodowym. Korzystamy z doświadczenia i zasobów firmy, której jednym z filarów działalności jest inwestowanie w perspektywiczne i innowacyjne przedsiębiorstwa.
Założenie nowej spółki wymagało od nas stworzenia całościowej koncepcji strategicznej i systemu identyfikacji wizualnej. Wspólnie z agencją marketingu strategicznego Whizbrand Group rozpoczęliśmy prace nad zdefiniowaniem przyszłości Xtension.
Współpraca warsztatowa pozwoliła nam opracować całościowy wizerunek marki oraz kierunki jej rozwoju.
Podczas warsztatów wypracowaliśmy również „KODeX”, który stanowi zbiór zasad definiujących nasze podejście do pracy:
XTREMELY SAFE |
Mamy wyjątkowe i restrykcyjne podejście do bezpieczeństwa. Posiadamy starannie wypracowane standardy procesu wytwórczego, dzięki którym utrzymujemy wysoki poziom wykonywanych usług. |
XPLORINGPOSSIBILLITIES |
Baczna obserwacja otaczającej nas rzeczywistości pozwala nam projektować rozwiązania będące odpowiedzią na najważniejsze potrzeby współczesnego świata. |
XTRA CARE |
Ochrona środowiska i działania CSR mają dla nas duże znaczenie. Przedkładamy działania wywierające pozytywny wpływ na rzeczywistość ponad działania służące jedynie pomnażaniu majątku. |
X IS FOR PEOPLE |
Tworzymy dla ludzi. Nasze oprogramowania i produkty wspierają codzienną pracę człowieka w wielu obszarach jego działalności. |
Pracując nad stworzeniem konceptu komunikacji doszliśmy do wspólnego wniosku, by naszą wizję, wiedzę i doświadczenie zawrzeć
w Faktorze X – wyjątkowej wartości, którą wnosimy w autorskie produkty.
Faktor X jest wypadkową naszego doświadczenia, wiedzy, kompetencji i pasji. To brakujący element, który dokładamy do produktów i usług, wynosząc je na nowy, wyższy poziom.
Produkty z Faktorem X są wynikiem przemyślanego procesu projektowego, prowadzonego przez zespół specjalistów. To przesłanie musiało wybrzmieć już na poziomie identyfikacji. Zaproponowane rozwiązanie pozwoliło uchwycić esencję wartości Xtension dzięki wyraźnemu zaakcentowaniu litery „X” w logotypie. To właśnie „X” stał się kluczowym elementem naszej identyfikacji.
„X” w logotypie składa się z kilku elementów:
Koncepcja systemu identyfikacji wizualnej jest spójna, prosta i nowoczesna. W ramach prac powstała księga znaku, która zawiera opis wartości marki oraz konstrukcję znaku. Opracowany key visual został wykorzystany przy projektach akcydensów i innych nośników wizerunkowych.
Identyfikacja wizualna obejmuje również elementy UI. Stworzono projekt strony internetowej Xtension oraz nową odsłonę aplikacji mobilnej i webowej. Na potrzeby komunikacji wdrożone zostały mikro- i zaawansowane animacje. Dedykowane ilustracje mają charakterystyczny styl i korzystają z kolorów marki.
Zgodnie z założeniami strategicznymi, identyfikacja wizualna marki Xtension powinna być tożsama z submarkami (markami produktowymi).
Submarki Xtension są tożsame, tj. komunikują się w podobny sposób oraz posługują się znakiem graficznym opartym na tej samej typografii. Identyfikacja każdej marki oparta jest na kolorach podstawowych Xtension, a ich wyróżnikiem jest kolor uzupełniający.